have some wine you crazy old dutchy - Reisverslag uit Sydney, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu have some wine you crazy old dutchy - Reisverslag uit Sydney, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu

have some wine you crazy old dutchy

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg nicoline

10 Februari 2009 | Australië, Sydney

ik ben in sydney! ik ben in sydney!!
heb het mezelf al wel 20 keer verteld! heb nog geen reet gezien van de stad maar die paar meter die ik heb gezien waren heeel cool! gister met vertraging aangekomen rond een uur of 10 in de avond, werd opgehaald (thank god) door een canadese backpacker die voor het hostel werkte om er gratis te kunnen tukken. omdat ik zo laat was moesten we met de trein, ben dus als een kip zonder kop achter hem aangelopen, wist ik veel waar ik was!
met de trein kwamen we wel langs de harbour bridge en opera house, ik was door het dolle heen en begon in mijn enthousiasme de canadees te slaan, haha wat moet ie wel niet van me denken!
eenmaal aangekomen in het hostel toch even wennen. toen ik mijn kamer binnen kwam was er niemand, ook wel even lekker. geloof dat ik daar een half uur voor me uit heb staan staren niet wetende wat nu. bij mijn kaartje van de kamer zat ook een bon voor een gratis drankje in de (heel tof uitziende) bar van het hostel. ik moest mijn kamer weer uit. voor het drankje en ik moest maar eens wat vrienden gaan maken. eng eng eng! die kamer uitkomen duurde dus ook even. eerst maar een sigaretje roken buiten voor de deur. meteen raak! raakte in gesprek met een jongen uit zwitserland en werd al snel uitgenodigd om met hem mee te gaan naar zijn kamer waar hij met 10 anderen slaapt om spelletjes te spelen en (hele vieze hoofdpijn) wijn te drinken. OK!! kwam binnen en de kamer lag vol met mensen, wijn, kaarten, kleren, was en nog meer zooi. ik stelde mezelf maar even voor met naam en land en er werd hard gelachen en gejuicht! come and sit with us, play the game and have some wine you grazy old dutchy! mijn ijs was gebroken! erg gezellig gehad, lekker atten met dat stomme spel, hard gelachen en rond 1 nog maar een sigaretje buiten met de zwitser. daar kwam ik twee hollandse jongens tegen, rick en daan. gezellig gezellig, lullen, nog een sigaretje, nog maar een wijntje, auw koppijn! nou en, gewoon doorgaan. ook een van de jongens van de "spelletjes kamer" kwam naar beneden, dronken julian uit duitsland. rick stelde voor mee te gaan naar een 24h bar niet ver van het hostel, nee ik ben moe ik moet slapen was geen excuus volgens hem dus.. ok! ik ga mee. julian, rick,daan en ik de stad in. nico heeft vrienden gemaakt. uiteindelijk kwam ik om 6 uur s'ochtends in mijn kamer waar de andere 5 kerels al lagen te slapen. ik ben het enige meisje. uitslapen werkt hier niet echt, iedereen maakt veel geluid.:)
voel me nu een beetje brak en nog steeds erg moe. nu is iedereen niet meer dronken dus toch weer even anders. morgen krijg ik mijn australische nummer dus kunnen we smsen!

p.s. toen ik in mijn kamer stond deed ik even een klein schiet gebedje dat siets als verassing binnen zou lopen maar helaas is mijn wens niet uit gekomen.

p.s.2. lotte wat een GEWELDIGE foto's! moest zo lachen net dat ik ook weer bijna moest huilen!

p.s.3. mama, god is with you????

p.s.4. Een dikke vette kus voor jullie allemaal! i love you!

  • 10 Februari 2009 - 05:04

    Lotte:

    top bericht weer schat! ben trots op je! leuk om te lezen voordat je naar college gaat om een helse tijd 7.05 waaaaaaaaaaaaaaaaah! dikke kus voor jou pop!

  • 10 Februari 2009 - 08:24

    Mammie:

    Stiekum om mijn werk even je bericht gelezen. Echt helemaal top! Wat maak jij veel mee. Jouw eerste dag kan niet meer stuk (hoofdje misschien een klein beetje?) Super begin.Ja,schat. God is with you was alleen maar omdat ik dat zo voelde als beschermer zeg maar. Je gaat het helemaal maken daar. Ben rete jaloers en nog meer reetjes trots.
    Dikke dikke kuzzzzzzjes
    Zie uit naar je volgende bericht.
    Mammie

  • 10 Februari 2009 - 08:28

    Lou:

    Wat een super goed begin lieverd! Echt helemaal top om dit te lezen. Lekker genieten daar meis, hier is het weer zo'n viese regendag, bah! dikke kus op je toet

  • 10 Februari 2009 - 14:22

    Lisa:

    Nicoooo, haha wat een geweldig berichtje van jou schat! Nico is in Aussie en het feest kan beginnen!!!!! Ga zo door wijffie! Je bent een topper!! Dikke pakkert voor jou lief!

  • 11 Februari 2009 - 08:53

    Tante Syllie:

    Dag lieverd, wat een heerlijke verhalen, lachen hoor! Weer wat anders dan dat rustige leven in S'pore.... Wij missen je hier hoor!!! Geniet ervan en we blijven je op de voet volgen(zit je nagellak nog???)!!! Dikke kus
nicoline

singapore, australie, nieuw zeeland, fiji, thailand!

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 16078

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 29 Januari 2010

nico on tour

Landen bezocht: