nico én siet on tour! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu nico én siet on tour! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu

nico én siet on tour!

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg nicoline

03 November 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

eindelijk is het zover! morgen komt me lieve siet naar christchurch!!!
werk is klaar, campervan geregeld en de tas is weer gepakt om donderdag weer eens into the wild te gaan.
i'm so excited!
komende 3 weken gaan siet en ik lekker met z'n tweeen rond touren in beautiful new zealand, kan niet wachten om eindelijk langer dan 30 minuten in het nederlands live met mijn vriendinnetje te kletsen en te knuffelen!
tonga was geweldig, meest prachtige verjaardag ever gehad. terug in new zealand een enorme doos met een prachtig pakket vol hollandse spulletjes gekregen van mijn liefste vriendinnetjes, god wat love ik jullie toch!
laatste dagen hier in christchurch waren chill, heb een super leuke drawing course gedaan voor portretten, lekker wezen skien en surfen, een heerlijk thuis hier gehad en vrienden voor het leven gemaakt, wat zal ik iedereen missen!afscheid nemen blijft stom!
helaas is en blijft dat part of travelling.
na mijn trip met siet vlieg ik naar bankok om de laatste 2 maanden (gaat nu echt snel!) van mijn reis eens even goed af te sluiten.
ik laat jullie weten hoe het is!
eerst nog even me vriendin ophalen van het airport en voor 3 weken genieten van haar!

en we gaan nog niet naar huis, nog langer niet nog langer niet.

love you mam
love you pap
love you vriendinnen
love you allemaal!

  • 03 November 2009 - 14:27

    Irene:

    Heey,

    Zo te lezen gaat de tijd snel zeg!!!
    Doe je Siets ook een dikke knuffel van mij??
    Geniet ervan!!

    x

  • 03 November 2009 - 19:11

    Sietske:

    Sta/zit/lig/hang al acht en een half uur op nieuw-zeelands vliegveld, nog 4 uurtjes en dan vlieg ik eindelijk de goede kant op! Tot zooo!!

  • 04 November 2009 - 15:00

    Lou:

    Is Siets bij je aangekomen schat? Geniet lekker saampies de komende drie weken in de campervan! DIKSTE KUS vanuit een regenachtig en zelfs hagelstenend Nederland
nicoline

singapore, australie, nieuw zeeland, fiji, thailand!

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 1347
Totaal aantal bezoekers 16069

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 29 Januari 2010

nico on tour

Landen bezocht: