carriere vrouw gaat op vakantie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu carriere vrouw gaat op vakantie - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu

carriere vrouw gaat op vakantie

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg nicoline

29 Augustus 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

lieve iedereen!
hier weer eens even een kort maar super krachtig berichtje van mij.
de afgelopen maanden hard gewerkt, had voor een tijdje zelfs 3 baantjes maar dat was een beetje te enthousiast dus het baantje als invalster in de kinder dagopvang heb ik laten vallen.
werken in het hostel waar ik verblijf en in het arts centre bleven over. 2 super leuke baantjes!
in het hostel genaamd kiwi basecamp werk ik voor gratis accomodatie. ik bak iedere ochtend vers brood voor het gratis ontbijt, maak bedden op, maak de douches en toiletten schoon, de was en ruim andermans zooi op.
respect voor caroline van aken wat een top moeder heb ik toch!
na het ochtendritueel in het hostel werk ik in het arts centre als waitress in le cafe. super gezellige collega's klanten zijn lief en altijd geintreseerd en het eten is lekker en als klap op de vuurpijl eindelijk weer wat geld in the pocket!! op mijn dagen vrij ben ik wezen skien, super gaaf! zo anders dan in het oude vertrouwde tirol! de lunch tentjes zitten niet vol oostenrijkers die naar salami stinken maar vol met pokemon chinezen met de meest extreme skipakjes ever!toch wel even anders!
ook ben ik met 2 collega's van le cafe naar een nederlandse film geweest nl bright flight, hier nu in de bios met engels ondertiteling, wat een top film!ik zeg huren!!er is zelfs gefilmd voor de deur van le cafe, hoe hilarisch!
helaas kunnen centjes in nico's pocket niet heel lang blijven zitten ik vlieg nl morgen naar tonga (pacific islands) met 5 duitsers om mijn verjaardag te vieren. wie had dat ooit mogen dromen!! toch nog een beetje dat tiroler gevoel weten te fixen!
gelukkig hoef ik niet al mijn centen op te maken ik heb mijn ticket van mama gekregen voor mijn verjaardag! wat is het toch een schat! ik proost op je op mijn verjaardag als ik met een rietje uit mijn cocosnoot drink! hihi!
na het weekje vreselijk bijkomen van mijn 2 maanden de carriere vrouw uithangen ga ik weer lekker door met werken hier in christchurch. ik ben gevraagd hier in het hostel door te gaan met werken en in het cafe mag ik ook blijven dus nog meer centen voor nico!
ik ga nu snel mijn spullen in mijn zak gooien en naar bed, gister mijn 'afscheids' en pre birthday party gehad met bbq en dansen in de disco, 6 uur in bed en om 8 moest het ontbijt alweer klaar staan dus nu ben ik moe!

pap volgend jaar samen skien! beloof je me dat?!
mama en lou, ga maar vast sparen!
ik word zo rijk dat ik dat vast ook wel kan betalen.
"live as thought heaven is on earth!"

een dikke kus voor iedereen thuis, een nog dikkere voor opa's en oma,
ow ja opa tita ik heb u nog geprobeerd te bellen maar dat lukte niet helemaal, u heeft een top voicemail op uw mobile phone by the way!! als ik terug ben in nz probeer ik het nog een keer!

lieve vriendinnen ik mis jullie!

tot gauw en auf weder sehen!
tjuus tjuuuuussss!!!
xxxxxxxxxxx


  • 29 Augustus 2009 - 10:58

    Nicoline Frederique Zwijnen:

    ow ja en hier mijn new zealand nummer: +64211212043

    und frau webbink, ich zalle tonga auf sein kopfe zetsen!!
    ganz toll!!

  • 29 Augustus 2009 - 15:40

    Lou:

    Liebe frau shweinen, was ist es ein sehr tolle bericht! VIEL SPASS (kan geen ringel s vinden;)) auf TONGA! Lieverd, je ziet dat mijn duits beneden peil is dus ik zeg Ostereich 2010 die pistenbaumratte kommen er anne:)! Kan ik mooi me duits weer een beetje ophalen. Love you en een dikke kus

  • 29 Augustus 2009 - 16:32

    Lotschen:

    liebe nicoo uber toll! mijn duits in helemaal slecht. maar een tip hou de klamotten aan! veel plezier en ik denk aan je en aan je gunthers. kus lot

  • 04 September 2009 - 13:11

    Lou:

    HAPPY BIRTHDAY SCHATJE! Geniet lekker op tonga en een dikke verjaardagszoen vanuit Holland!

  • 05 September 2009 - 12:17

    Mammie:

    hallo lieve schatje.
    Je was vanochtend als eerste van de wereld jarig op 5 september! Heerlijk dat we elkaar even gesproken hebben en dat je het super hebt daar.Wij hebben nog een hele dag om jouw verjaardag te vieren en dat gaan we zeker doen!
    Heb Lou ook al gesproken en we hebben samen een wedstrijd gedaan wie je het eerst via skype zou spreken. De mamma heeft gewonnen, Lou!
    Viele grussen an die deutscher und noch vieeeeeeel spass !!

    Zoenen zoenen en knuffels

  • 05 September 2009 - 16:28

    Opa Tita:

    lieve Nicolientie
    Vorige week heb ik al een verjaars felicitatie gezonden . Dat dacht ik....maar was afgeleid en vergat mijn reactie te plaatsen. Nu ben je hier nog jarig maar die is bij jou al voorbij.
    Nicolien nog van harte gefeliciteerd van je grijze opa. Ik lees al je verhalen en denk dan: Kon ik maar vliegen dan volgde ik je naar al die interessante plaatsen. Ik hoop dat je er veel van geniet en veel kan onthouden voor later.Ik neem direct een slokje op jouw gezondheid. Tel maar niet te veel het aantal dagen dat je nog onderweg bent. Anders heb je geen tijd om alles goed op te nemen Van je moeder hoor ik gelukkig ook nog het een en ander. Veel plezier verder geluksvogel.
    Jopa

  • 05 September 2009 - 16:38

    Opa Tita:

    lieve Nicolientie
    Vorige week heb ik al een verjaars felicitatie gezonden . Dat dacht ik....maar was afgeleid en vergat mijn reactie te plaatsen. Nu ben je hier nog jarig maar die is bij jou al voorbij.
    Nicolien nog van harte gefeliciteerd van je grijze opa. Ik lees al je verhalen en denk dan: Kon ik maar vliegen dan volgde ik je naar al die interessante plaatsen. Ik hoop dat je er veel van geniet en veel kan onthouden voor later.Ik neem direct een slokje op jouw gezondheid. Tel maar niet te veel het aantal dagen dat je nog onderweg bent. Anders heb je geen tijd om alles goed op te nemen Van je moeder hoor ik gelukkig ook nog het een en ander. Veel plezier verder geluksvogel.
    Jopa

  • 05 September 2009 - 20:13

    Eveline:

    Lieve Nicoline, happy birthday darling! 23 jaar alweer. Nog maar twee jaar geleden hadden we in Borger je 21 diner. Als de dag van gister zie ik al je goede vriendinnen nog op de bank zitten. Ik hoop dat je nu ook een leuke verjaardag hebt gehad. Het is leuk om uit je verhalen en foto's op te maken wat je allemaal beleefd. Enjoy! Liefs Eveline

  • 08 September 2009 - 09:40

    Lotte:

    Lieve Nico,

    Een paar daagjes te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag & nog vele jaartjes!!!! Ook de felicitaties en een verjaardagszoen van Leo & Manita!!

    Geniet daar!!

    Liefs xxx Lotte
nicoline

singapore, australie, nieuw zeeland, fiji, thailand!

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 16068

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 29 Januari 2010

nico on tour

Landen bezocht: