boerenkool voor frankrijk - Reisverslag uit Cairns, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu boerenkool voor frankrijk - Reisverslag uit Cairns, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu

boerenkool voor frankrijk

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg nicoline

21 Juni 2009 | Australië, Cairns

Na de eastcoast te hebben gedaan en een tijdje hier in cairns 'zonder fucking baan' te hebben gezeten is het tijd geworden voor een ander land. Woensdag ga in met mary, mijn vriendinnetje uit sydney, naar fiji en daarna door naar new 'skiland'! ik heb zin!!
The withsunday islands was echt meer dan mooi en nog meer dan leuk.Voor 3 dagen op een super boot gezeild, prachtige eilanden gezien, gedoken en s'avonds lekker gedronken.Verreweg de beste trip die ik hier heb gedaan!
Na the whitsunday islands door naar boven, townsville, mission beach en cairns waar ik nu al een paar weken zit, omringt door fransen.Een kleine frans cursus was niet onhandig geweest voor ik naar australie ging!
Veel leuke dingen hier gedaan, de omgeving is echt super mooi! Met mary gesnorkeld op het great barrier reef, wat een mooie kleuren en gekke vissen!!
Met 2 jongens van het hostel met een mini vliegtuigje boven het great barrier reef gevlogen, als je dat ziet zie je pas echt hoe mooi de wereld wel niet is, ongelooflijk! Mijn french fries hebben me vaak meegenomen naar de meest prachtige watervallen in de jungle om een beetje te barbequeen en te chillen in ruil daarvoor heb ik voor 7 fransen boerenkool gemaakt waarbij iedereen wel heel erg met het zout liep te strooien en last but definitly not least ben ik uit een vliegttuigje gesprongen voor de meest vette skydive ever!! zo, dat kan eindelijk van het lijstje geschrapt worden. Het was gekkenhuis die vrije val! zo gaaf!!
Heb een hele goeie tijd in cairns gehad maar ben ook wel blij dat ik morgen terug naar sydney ga, bijna al mijn vrienden hier zijn alweer weg uit cairns en het gezellige crappy 'franse' hostel word weer langzaam overgenomen door de diehard zuipende engelsen.
Heb onwijs veel zin in fiji en nieuw zeeland! omdat ik hier in australie geen werk kon vinden,veel mensen hebben dit probleem, heb ik een visum aangevraagd voor nieuw zeeland en ga ik daar proberen werk te zoeken dus pray for me!!

lieve lot, hoop dat je feestje helemaal het einde was en dat je me gemist hebt.

lieve lou, heerlijk om je van de week weer eens een beetje 'uitgebreid' aan de tel te hebben! i love you!

malieka jonkers is geslaagd APPLAUS!!
ik ben vette bere trots op je!

lies wat krijg ik toch ontzettend veel lieve smsjes en mailtjes van je, kan niet vaak genoeg zeggen hoe tof ik dat vind! succes met laatste blok, you go girl!

sietje ik zie je lekker over een maand en dan ga ik de hele tijd met je knuffelen en bij jou in bed slapen en je handje vasthouden.

floortje hoe is het om weer thuis te zijn?

diedje heb je wel een welcome home party voor floortje georgeniseerd?!

mama ik spreek je vanavond, nu al zin in!

papa ik wil niet meer met je bellen want ik moet telkens huilen als ik jou aan de tel heb gehad, ow god daar gaat mijn onderlip alweer...
(geintje hoor pap, ik bel je morgen!)

opi en omi bos en opa tita, wat geweldig die berichtjes!! gaat alles goed met jullie? kunnen jullie ook mailen? mijn mail is zwijnen.n@hotmail.com laat maar even weten!lijkt me zo gezellig!

leo en manita, ik mail jullie snel!

lieve ro, gecondoleerd met beertje

tante syl, geef je mama een dikke vette kus voor me?! en stop even een vinger in dr oor!! vind ze fijn!;)

een dikke vette kus met armpjes voor de rest en ik ga nu snel mijn tas inpakken en oh ja.. mijn australische nummer werkt niet op fiji en nieuw zeeland en heb geen nl nummer meer, ow ow ow ow! ga een nummertje in nieuw zeeland regelen en dan laat ik het jullie weten!!
tot heel gauw! doe je best,a plus tard, break a legg, have fun and au revoir! dikke kus, bisous!!! byebye!



  • 21 Juni 2009 - 09:56

    Lotte:

    schat wat een mooie verhalen allemaal zeg!! super cool! mijn feestje was ook super geslaagd. en natuurlijk heb ik je gemist!!! dikke kus

  • 21 Juni 2009 - 10:49

    Lisa:

    Stoere chicka ben je ook!!!! Je maakt me wel jaloers met je skydive verhaal!!! Waar kan ik de foto's vinden?!?!
    Moppie, zet 'm op daar he! We mailen! Dikke zoen!

  • 22 Juni 2009 - 10:58

    Manita:

    Wat maak je toch ontzettend veel leuke dingen mee. Leuk om iedere
    keer weer je verslag te lezen. Heb je het mailadres van Marrit gekregen.(Leo's nichtje)?Ben benieuwd. Hier is alles goed.Liefs Leo en Manita.

  • 22 Juni 2009 - 14:25

    Marlou:

    Schat wat een heerlijke verhalen weer! Kreeg vanochtend al een smsje van je dat je weer veilig in Sydney bent aangekomen. Heel veel plezier daar en lekker met Mary genieten op Fiji! We contacten! Dikke kus

  • 01 Juli 2009 - 04:23

    Sietske:

    Lief, ik ben het helemaal met je eens; Base is vet! Lekker aan het genieten van de witte stranden daar? Vanavond party in scary canary! Volgens mij is hier nog steeds een meisje waar jij ook mee om ging, herken haar van de foto's. Enjoy Fiji!!
nicoline

singapore, australie, nieuw zeeland, fiji, thailand!

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 16073

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 29 Januari 2010

nico on tour

Landen bezocht: