super hero sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu super hero sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu

super hero sydney

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg nicoline

13 Februari 2009 | Australië, Sydney

de afgelopen dagen waren top!
sydney is de tofste stad waar ik ooit ben geweest! jammer dat ik het jullie niet gewoon even kan laten zien, de relaxte sfeer kan ik niet over brengen met woorden of foto's, je moet er gewoon zijn! heb al wel honderd mensen gesproken en ben al helemaal gewend, heel veel mensen die ook alleen reizen.
dinsdag nadat ik mijn berichtje op site had geschreven kwam ik chris tegen, super lieve jongen uit schotland. we zijn samen de stad in gegaan en zoals het hoort meteen naar opera house en harbour bridge gelopen, heel gaaf hoor!
even later, zo toevallig, ongelooflijk, kwam ik lisen die ik in singapore had ontmoet daar toevallig tegen! wat leuk!
super dag gehad veel mensen ontmoet, zo ook 2 jongens uit rotterdam waar ik woensdag mee naar het sydney aquarium ben geweest, heb even doods angsten uitgestaan toen ik door die haaien tunnel moest, wat zijn die beesten toch naar! bah! gelukkig was rotterdam heel lief voor me. heb me dood gelachen die dag en avond. er was s'avonds een super hero party dus bijna iedereen was verkleed. was onwijs gezellig en laat geworden. de hollandse heren moesten namelijk nog even bij darling harbour van de brug af springen met hun lamme kop terwijl er een dag ervoor duikers waren aangevallen door haaien. ik werd ook gevraagd te jumpen, wat denk je zelf, net in het aquarium geweest en sushi gegeten dus voor mij genooeg vis die dag. was ook een top dag! heerlijk gedanst en gelachen. gister australisch nummer en bankpas geregeld en ga binnenkort een soort van horeca cursus doen om in een restaurantje te werken, het schijnt wel lastig te zijn werk te vinden hier dus dat word mijn liefste lachje opzetten! gister avond gegeten met 3 nederlandse meiden, was erg gezellig! vandaag nog niet zo veel gedaan, ben erg moe van al die feestjes en weinig slaap, heb vannacht ook weer heel slecht geslapen.
ow by the way, niet denken dat ik hier lekker in de zon zit want het is sinds maandag (dag dat ik aankwam) vet kut weer, ong 20 graden, regen en nog geen zon gezien. maar dat drukt mijn pret niet.
wat mijn pret wel een beetje drukt zijn mijn kamergenoten, 3 kerels van canada die aan mijn spullen zaten, de eikels! eerste dag lag mijn bh in 1 van die jongen's bed en gister nacht hadden ze heel kinderachtig hun football in mijn tas gestopt, heb de bal in een van die jongens gezicht gegooid terwijl hij lag te slapen. eigen schuld dikke bult. ik was kwaad!
gelukkig zijn 2 van de 3 vannochtend opgesodemieterd en heb ik lekker meteen een van die eikels beneden bed ingepikt. tot ziens canada!
nu een nieuw meisje in de kamer uit korea, spreekt bijna geen engels, wel zielig hoor! hoe moet dat kind nou vrienden maken.
ga trouwens zaterdag waarschijnlijk met een hele groep stappen in de stad en dan door om zondag ochtend rond een uur of 5 met een hele groep naar operha house om zonsopkomst te kijken! vet tofffff!!!
tot heel gauw! hier wat foto's! ik ga even boodschappen doen. ajuu met een duu en tot gauw maar weer! dikke zoenen voor iedereen! bye!

  • 13 Februari 2009 - 11:08

    Mammie:

    Moppedop!
    Wat geweldig allemaal en helemaal leuk al die foto's. Jij vermaakt je wel!!
    Geniet maar van dat heerlijke weer daar. Hier valt natte sneeuw en is vies en koud. Floris is inmiddels deze week ook met zijn stage bij de Rabo begonnen. Vind het helemaal leuk, dus die mogen wel begin maart uitzwaaien naar Jakarta. Died gaat ook super in A'dam.
    Super al die leuke berichten van je en laat die stomme canadese heren(nou ja, heren ???) met hun neus uit je rugzakje blijven !!! Jij staat je mannetje wel.
    Dikke knuf
    Lofjoedikkedofjoe

  • 13 Februari 2009 - 13:01

    Liek:

    Super lieverd! Fijn om te horen dat je het zo leuk hebt daar! Geniet er maar lekker van!
    We mailen! Dikke kussen!

  • 14 Februari 2009 - 10:09

    Lou:

    Wat heb je het goed voor elkaar schat! Helemaal top om dit zo te lezen. En laat die etterbakjes is heel gauw van je spulletjes afblijven, rotzakjongens! Geniet lekker en heel veel plezier vanavond, hoop dat het een mooie zonsopgang is! Dikke kus

  • 15 Februari 2009 - 12:25

    Tante Syllie:

    hallo lieve scheet, weet helemaal wat je bedoelt hoor. Wat een gave stad he? Wij vonden het ook helemaal cool daar! Ga je de bridge nog beklimmen? Rob en ik zitten nu in India...oeps wel even een andere wereld hoor!! Geniet, geniet daar! Ben helemaal jaloers als ik de foto's zie!! Dikke kus, tante Sylliebillie

  • 15 Februari 2009 - 13:55

    Oma En Opa Zwijnen:

    Wij zijn even bij Kristel op verjaardags visite. En we hebben hier jouw berichtjes even gelezen.
    Wat schrijf je leuk! Maar die drie kerels bij jou op de kamer zint me niet zo. Dood eng!! Verder vinden wij het fantastisch dat je zo geniet. Neem alles goed in je op,want als je 80 bent zijn dit soort herinneringen heel erg dierbaar! Geniet maar pas goed op jezelf. Heel veel liefs van opa en oma. (en van John, Lilian, Kristel en Alexander)

  • 16 Februari 2009 - 14:21

    Lotte:

    Hi Nico,
    Wat super om jouw verhalen te lezen.. zo te zien geniet je volop!!! Heel goed & heel veel plezier nog!! Ik ga je site in de gaten houden!!:D
    Veel liefs, Lotte ((Ook veel lieve groetjes van Leo & Manita))

  • 22 Februari 2009 - 20:03

    Mammie:

    Lieve schat,
    Denk dat heel veel vriendjes vriendinnetjes broertjes en pappies en mammies zitten te wachten op een nieuw bericht van je van down under. ik kan in ieder geval bijna niet meer wachten.Heb geprobeerd te skypen met je. Helaas mislukt. laat maar snel wat van je horen. Mis you.
    Dikke dikke knuffel van mammie

  • 23 Februari 2009 - 13:49

    Blije Sietske:

    Heee mop, super dat je even belde! Ik ben benieuwd naar al je verhalen, volgens mij heb je heel wat te vertellen!! Doe maar snel, want we wachten idd met smart:) XXX
nicoline

singapore, australie, nieuw zeeland, fiji, thailand!

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 16080

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 29 Januari 2010

nico on tour

Landen bezocht: