heb medelij! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu heb medelij! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu

heb medelij!

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg nicoline

01 Februari 2009 | Singapore, Singapore

lieve allemaal!!!!!
daar ben ik dan! Singapore is groots!
tante is lief en het huis is geweldig! apen in de tuin, iedere ochtend zwemmen, een eigen inloop kast de komende week en 2 ama's die alles voor je doen! dat backpacken bevalt me wel! haha!
durf bijna de keuken niet in te lopen want dan komen umi en soeaskmi alweer op je af om je drankje meteen voor je in te schenken, wat een lieve meiden! krijg binnenkort indonesische kookles van ze! vandaag het centrum in geweest met nichtje celine, wat een prachtige stad! alles is mooi, tof en leuk maar vanochtend trok ik een shirtje uit mijn rugzak en rook/stonk nog zo naar thuis dat ik even stil moest staan. het rook toch wel erg lekker!
afscheid was zwaar he lieverds?! moest ontzettend huilen toen ik hier aankwam! moet nu gauw weg want tante schreeuwt dat ik moet bbqen want anders slaat ze mij! jullie krijgen de hatelijke groeten zegt ze.
dikke kus voor jullie en heb medelij!

  • 01 Februari 2009 - 10:26

    Liek:

    Hee nicoo! Wat vreselijk heb je het daar zeg, heb indd heel veel medelijden met je! Maar wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je het nu al zo naar je zin hebt! Leuk dat je zo snel een berichtje plaatst, vroeg me steeds af.. Wat zou nico nu aan het doen zijn? Lieverd geniet er van! En we mailen! Dikke kussen

  • 01 Februari 2009 - 11:23

    Lisa:

    Haa schat!
    Ik vind het zo'n raar idee dat je daar nu echt zit! Je laat je dus lekker verwennen door de Ama's! Brengen ze je wel genoeg sterkies?!?!;)
    Ik ben gisternacht nog even de kroeg ingedoken en dan mis ik onze danspasjes samen nu al!
    Lieverd, wij houden contact! HAVE FUN en een dikke vette knufkus van mij.

  • 01 Februari 2009 - 14:13

    Mammie:

    Dag lieve stoere geweldige dochter!
    Je avontuur is nu echt begonnen. Wel fijn dat je een tussenstop hebt in Singapore bij Syl. Hier wordt je nog even verwend voordat je het allemaal in je piere up eentje moet gaan doen. Ik heb er alle vertrouwen in!! We hebben elkaar net op skype gesproken. Lachen he! Moeten we maar heel vaak gaan doen want elkaar zien is toch wel heel leuk en fijn!.
    Geniet geniet geniet en wees zuinig op jezelf.\
    De dikste kus, knuffels en armpjes van mammie

  • 01 Februari 2009 - 21:20

    Louie:

    Stoertje!
    Wat een heerlijk verhaal zeg, echt super! Inderdaad het medelijden begint te groeien, haha;)! Heb net skype gedownload en ga morgen een headsetje en webcammetje kopen zodat ik je binnenkort lekker kan zien. Lieverd, geniet lekker bij Tante sil en van singapore! Dikste kus

  • 02 Februari 2009 - 10:05

    Sietske:

    Lief! Superleuk om je even op skype te spreken! Jammer dat je midden in het gesprek ineens verdwenen was, maar misschien kom je zo wel weer terug.. Vette foto's! Kus

  • 03 Februari 2009 - 17:06

    Nicky:

    Hi Lieverd!
    lees net je verhaal :)
    jij gaat echt een mooi jaar tegemoet ben blij voor je!!
    geniet ervan!!
    dikke kus voor jou

  • 04 Februari 2009 - 15:23

    Lotte:

    nico! slet! hoe is het met je. ziet er allemaal goed uit! hier in nederland hebben we alweer een beetje sneeuw. word ik niet echt vrolijk van! schrijf maar snel weer een verhaal! en hoop je snel is via skype te spreken! ik ga morgen met marlou naar college! dikke kus voor jou schatje!!!

  • 03 Maart 2009 - 13:23

    Papa:

    he meissie gaat ie nog goed? Vanavond gaat Floris weg dus nu wordt het wl een beetje stiletjes. have fun maar doe voorzichtig kus papa
nicoline

singapore, australie, nieuw zeeland, fiji, thailand!

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 16076

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 29 Januari 2010

nico on tour

Landen bezocht: