love, surf, earth, peace! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu love, surf, earth, peace! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van nicoline zwijnen - WaarBenJij.nu

love, surf, earth, peace!

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg nicoline

03 April 2009 | Australië, Byron Bay

lieve allemaal!
het regent hier vandaag dus mooi de tijd om even een berichtje neer te zetten.laatste weekend in sydney was top!vrijdag zaten mary, tanja, callie, alison en ik rustig een siga te roken na het eten toen er 2 mensen op ons af kwamen met grote verhalen over hoeveel bekende mensen ze wel niet hadden gezien in darling harbour,3 min lopen van hostel. MTV awards was bezig, even kijken natuurlijk! uiteindelijk zijn we na een beetje rond vragen en sjansen met de bewaking binnengekomen, GRATIS!! volgens mij dachten ze dat we al een kaartje hadden, was nl uitverkocht! heel vet gehad, lekker lopen schreeuwen. volgende dag weekendje manly beach met de meiden. top hostel midden in centrum van manly en de surfers. genoten!
zondag nog even gegeten met lieve tanja en mary, afscheid was kut! die nacht bijna niet geslapen want had een verliefd stelletje op mijn kamer en om 06.00 zat ik netjes in de bus o 16.30 aan te komen op surf camp. even gegeten, tot laat gedronken en volgende dag weer om 06.00 bed uit voor mijn eerste echte surfles in de regen!! het was GEWELDIG!!!!heb nog steeds spierpijn en blauwe plekken, paar keer keihard op mijn smoel gegaan en half verdronken onder mijn surfboard maar dat drukte mijn pretje niet! de stroming was gigantisch en de golven waren echt heel hoog maar heb wel lekker 6 keer op mijn plankje gestaan in een uur! daar doe je het voor! na surf camp verder met de bus naar byron bay, een geweldig dorpje met een mix van hippies en surfdudes. volgende week bleus festival hier dus ik blijf hier nog even. ow ja, vergeet ik bijna te vertellen, net voor ik weg ging uit sydney heb ik alison en callie uit de US ontmoet waar ik nu nog steeds veel mee omga. wat een schatjes! helaas gaan ze morgen al richting surfers paradise dus word weer afscheid nemen.
gister met ze naar nimbin geweest, een klein dorpje vol met hippies die alleen maar stoned zijn de hele dag.freakshow!
na nimbin een stukje de bush ingegaan, echt heeeeeel erg mooi. de man waar we de trip mee deden nam ons mee naar een vriend van hem die daar ergens in zijn eentje woont. de ouwe gek! een prachtig klein huisje van de binnenkant, een heeeeel vies nog meer freakshow dan nimbin huisje van de binnen. dooie katten en muizen aan de muur en een disco lamp aan het plafont, je had erbij moeten zijn. het was geweldig!! de oude vieze man woonde aan een soort meer waar we met z'n allen even lekker in zijn gesproken! en alweer werd deze dag gevuld met regen. toen we terug kwamen van ons zwem avontuurtje vertelde hij dat er wel bloedzuigers en alen in het water zaten. hmmm als ik dat had geweten.... had ik het alsnog gedaan! ow nee toch niet! haha. eenmaal terug in byron bay zijn callie, alison en ik van ons hostel in de stad naar the arts factory iets buiten de stad gegaan. een enorm hippie hostel met diderido's, tentjes, alles is beschilderd en nog meer hippies. leuk!! veel spinnen en ander gedierte. morgen weer terug naar andere hostel en afscheid nemen van cal en al.
mama wat leuk dat je gaat verhuizen!
floor wat fijn om een berichtje van je te krijgen! lief! vet tel nr heb je nu!
diedje zelfs van jou een berichtje op hyves! ik mis jou ook! je zou nimbin geweldig vinden!
pap, lief dat je beld! moest er helemaal van janken vorige week!
vriendinnen, jullie zijn geweldig, super fijn al die lieve mails!
de rest! jullie zijn ook zo lief! dank voor alle lieve berichten, heb ik veel aan voel me soms toch wel een beetje alleen maar met die lieve berichtjes word ik weer helemaal gelukkig! ik ga gauw!
dikke zoen vanuit hier en tot gauw.
PEACE!

  • 03 April 2009 - 07:23

    Mammie :

    Hé lief meisje ! Wat een super gezellig en spannend verhaal weer en wat een leuke foto's ! Het gaat je goed dat kan ik zo wel zien. Wat maak jij veel mee! Ben helemaal trots en een beetje jaloers.
    Schat, heb nog geen huis maar wel huur opgezegd en spulletjes in de opslag! Hou je op de hoogte.
    Geniet van je bijzondere avontuur. Je doet het toch maar allemaal! Pas op voor de haaien in die grote zee met je surfplankje!!! Ze zijn dol op lekkere meisjesbenen !
    Dikke lieve knuf!Love you!!!!
    mammie

  • 03 April 2009 - 08:21

    Louie:

    Lieverd, wat een heerlijk verhaal weer! Wat super stoer van je dat je door bent gegaan vanuit sydney, echt top en wat maak je veel mee zeg:)! Wat ben je bruin, verreweg de bruinste van allemaal zo aan de foto's te zien, ben jaloers ik ben nog steeds een echte bleekscheet. Hier gaat alles goed, kweek aardig wat spatadertjes door het lange staan op de autorai;)! We bellen, mailen, skypen snel. Dikste kus voor jou

  • 04 April 2009 - 17:01

    Sietske:

    haaa leuke foto's!!

  • 11 April 2009 - 17:42

    Lieke:

    Leuk om te lezen wat je allemaal doet Snico!
    Je maakt er een mooie tijd van goed zo!

    Dikke kus Lieke


  • 17 April 2009 - 07:20

    Mammie:

    hallo lieve mop!
    Geniet bijna elke dag even van je foto's ! Heb je afgelopen weekend gesproken en nu zit je al in Noosa. Als je zin en tijd hebt zet je dan weer zo'n gezellig nieuw verslag op je site?
    Love you !
    mammmie
nicoline

singapore, australie, nieuw zeeland, fiji, thailand!

Actief sinds 19 Jan. 2009
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 16081

Voorgaande reizen:

29 Januari 2009 - 29 Januari 2010

nico on tour

Landen bezocht: